مایکروسافت مشغول ساخت گوشی مخصوص خودشه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مایکروسافت مشغول ساخت گوشی مخصوص خودشه
نوشته شده در جمعه 25 اسفند 1391
بازدید : 208
نویسنده : محسن پرهیز

گزارش‌ها حاکی از آن است که مایکروسافت قصد ساختن گوشی ویندوز فون مخصوص به خود را دارد که انتظار می‌رود در نیمه‌ی اول سال 2013 ارائه شود.

 

این گزارش می‌گوید که مایکروسافت 4 ماه است که مشغول کار بر روی این گوشی است و در حال حاضر مشغول پیدا کردن یک شریک برای خود است تا این گوشی را مونتاژ کند.

 

 

با اینکه این گزارش چیزی در مورد نام این گوشی که قرار است وارد بازار شود نگفته اما ما می‌توانیم حدس بزنیم که مایکروسافت نام سرفیس خود را بر روی این گوشی نیز قرار دهد.

 

این اولین باری نیست که مایکروسافت تلاش می‌کند تا گوشی مخصوص خود را بسازد و ارائه کند پیش از این نیز این شرکت سری گوشی‌های kin را در آمریکا ارائه کرده بود که با استقبال از سوی کاربران مواجه نشد.

 

باید به انتظار بشینیم و ببینیم که آیا این گوشی جدید مایکروسافت می‌تواند جایی برای حود در بازار باز کند و اگر این گوشی بتواند خود را در این بازار بالا بکشد چه بلایی بر سر شریک مایکروسافت یعنی نوکیا که این روزها حال و روز خوشی ندارد خواهد آمد؟

 

نظر شما چیه؟






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: